Hoppning

Imorse vaknade jag runt 7, på min lediga dag. ;) Bestämde mig för att dra ut och springa en stund, så jag sprang upp till paddocken och checkade underlaget vilket var som förväntat tungt och djupt. Sen sprang jag tillbaka. 5 km blev det, och sen en välförtjänt frukost bestående av jordgubbar + mjölk samt vattenmelon. Mumma! ;)
 
Har nu precis hunnit slänga i mig lite lunch efter att ha hopptränat i ridhuset med Lina och Bruno. Gick jättebra idag! Bellie var väldigt taggad och pigg idag, så jag fick kämpa lite. På slutet hoppade vi nåt enstaka på 80-90cm. Så vi är ett steg närmare målet igen. :-) När jag ridit klart B så fick jag rida Linas Bruno, och vi hoppade 110cm :-) Spännande. Han var verkligen hur go och snäll som helst, lillkillen... på 168cm i mankhöjd. :-)
 
Nu ska jag nog bege mig ut till bilen och fara ner till betet igen då jag ska följa med Malin och Fis på programridning. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0