Vila

Idag vilar B igen, hehe. Det kom världens ösregn nu mot kvällen när jag skulle rida, så jag avstod helt enkelt. Hon får gå ons-sön iallafall. Hon ska ju tävlas två av dagarna så jag underhåller med 3 uteritter emellanåt. Inför söndagens tänkte jag varav en uteritt med lite dressyr på lördagen oxå. Blir säkert kanon! :-)
 
Har gjort iordning Bellas box, köpt massa ny pellets och lagt in helt nytt och fräscht. Jättehärligt! Hihi. Hon ska sova inne dom dagar de är tävling dagen efter, för hon är så himla trött på betet. Hon bara står och hänger med läppen och ser ut som 7 svåra år. ;) Så... lite sova inne inför tävling blir nog jättebra. Har även köpt lucernpellets som hon ska få under sommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0