Peptalk

Igårkväll hade jag och min bästa E världens peptalk, han är så fantastisk att prata med vad man än känner och hur man än mår. Han får mig ALLTID på bra humör, och han har svar på alla mina problem. Så himla skönt.
 
Har precis kommit hem från jobbet. Slutade en timme tidigare idag då jag ska träna strax. :) Återkommer ikväll med lite update och film! Har fått ett spännande "erbjudande" idag oxå, hihi. Har tackat ja. Det blir en liten utmaning för mig. ;)
 
Ha en bra dag/kväll allihopa!! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anna MV Faye

Rätt skönt när man har nån som lyssar och peppar så pass bra! Har den turen jag med!

Men det är bara att bryta ihop och komma igen! Ni Är superduktiga!

Svar: Ja de är underbart :) Hihi så sant!
Josefine Fred

2013-03-21 @ 20:06:52
URL: http://annaochcolans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0