WOHO! :-)

Gomorron gomorron! Har haft en liten surmorgon ja. Solen skiner och allt borde vara bra, men jag kände mig inte så bra. Jaja, de blir nog bättre! Är fotosugen idag, så ev. följer kameran med till stallet. Men vill ju ha något o fota oxå, haha. Inge kul med hagbilder. Kanske får höra med någon av tjejerna i stallet om de är sugna på lite ridbilder. Sedan ska både B och Q ridas idag, SKOJ!! Jag tror jag fortsätter med dressyrjobbet för lille Q. Det är jag och hans medryttare som rider honom just nu, och hon är oftast ute och motionsrider honom (mycket kondition) längs vägarna samt hoppar ibland, så det blir perfekt för mig att köra dressyrjobbet med honom.
 
Bells ska ut en sväng nånstans, och vad vi ska hitta på får tiden utvisa. :-)
 
Ringde precis ett samtal om att få sånthär friskvårdskort, de innebär att man får träna på gym eller så via kommunen för att man jobbar. Och jag har alltid undrat varför vi vikarier inte ska få sånt, men jag har aldrig frågat om det. Så jag ringde nu, och på nåra sekunder så var de klart! :-D Så nu är ett sånt påväg till mig i brevlådan. Så nu ska jag försöka hålla mig fit oxå. ;) Det blir simning och gym för mig. Ska faktiskt bli kul!

Kommentarer
Postat av: Linn J

Kan du inte komma och fota oss någon dag? :)

Svar: Joo jättegärna! Men i ridhus vill inte min kamera samarbeta, så de måste vara ute :)
Josefine Fred

2013-03-13 @ 10:20:52
Postat av: Linn J

Självklart, vi tar det utomhus :) roligast att ta det på helgen då det är ljust!
På lördag, eller nästa helg? Det är ju tävling på söndag :)

Svar: Som de ser ut nu så kan jag lördag :) Får jag jobb så kommer jag ta det. Men annars så!
Josefine Fred

2013-03-13 @ 10:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0