Helg

Skönt med helg, så man kan rida medans det är ljust. :-) Tog oss en skrittur idag i vanlig ordning, vilket gick lika bra som vanligt. Hon är verkligen hur fin som helst.. Det brukar hon alltid vara efter en längre vila, och jag rider bäst då oxå. Sen kommer alla olater och grejjer (från min sida) tillbaka, och sen är de igång... ;-) Men nu så tar vi nya tag och försöker bibehålla detta.
 
Har precis ätit en sen lunch, elr tidig middag. Svingod kycklingpaj. :-) Men ikväll blire chicken terriyaki. Mums! Och så tänkte jag ta och baka lite. En sats småkakor som jag aldrig gjort förr, och så en mjuk kaka med nåt gott ovanpå. :-)
 

Frukost :-)

For på Hööks och köpte nya vinterskor, då mina är så jäkla slappa.. Kan inte gå med dom eller nånting, behöver mkt mer stadga. Och dessa var superhärliga! Rekomenderas. Visserligen har jag bara haft dom 1 dag, så det kan ju hända att de blir sämre.. Återstår att se.
 
 Bellson i sjukhagen, som hon trivs så galet bra i. Väldigt skönt må jag säga :-)

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad skönt att hon verkar gilla sjukhage,inte alla som gör det, haha..;)

Svar: Verkligen! Nä hon brukar inte det, men nu så är den flyttad till ett annat ställe. :-D
Josefine Fred

2013-11-10 @ 18:32:21
URL: http://teamwr.blogg.se
Postat av: Jenny

Skorna är lika sköna hela tiden kan jag avslöja! Jag är inne på mitt andra par (tredje eller fjärde säsongen totalt tror jag). Jag älskar dom!

Det går att rida i dom också vilket uppskattas!

2013-11-11 @ 14:50:30
URL: http://lilatiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0