Vila + ridning

Bellson vilar idag, och det var tänkt jag skulle vara snabb i stallet idag. Dock frågade Linnea om jag ville rida Q, när jag stod o avundades dom som red på  banan ikväll. Vilken sagolik syn!! Pudersnö överallt i massor, en superfin himmel och så upplyst travbana. Såg underbart ut! Det var de oxå, och vilken skillnad på Q sen sist jag red honom. Jättetrevlig i formen osv. Men jag hamnade i baklut i sadeln så jag blev motarbetad, men de fick gå an ändå. Är nöjd förutom att jag bara fick till v. galopp en enda gång... Men i övrigt var de superroligt att rida honom igen. :-)
 
Har även fått prova en Crown Jessica och en Frank Baines Elegance på B. Ena var toksmal, och den andra lite för smal. Och tyngdpunkten hamnade helt åt helvete i båda sadlarna. Så... jag tror de skulle bli för svängda om de kom i rätt bomvidd.
 
FB Elegance


Crown Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0