Vila

Idag får Bellotrix vila då jag inte känner mig på topp idag. Är lite slö, huvudvärk och varm.. Så så får det bli! Fått en massa gjort iaf. Storhandlat, lagat middag, tvättat... och tagit ut hästar imorse. Ska iväg och jobba om en timme. Och ikväll blir det eventuellt träning igen. Igår var jag på Zumba, tredje ggn nu. Det blir bara roligare o roligare, jag börjar få riktig pejl på stegen nu! ;-)
 
Men jag är liite omotiverad denna vecka till träning, men det är bara att köra ändå. Sen vill jag bara äta, massa. Är assugen på godis och gotta. Och det har jag inte varit på dessa 2 veckor som gått.. Men nu tredje veckan så.. Dock så håller jag mig i skinnet. ;-) Imorgon blire gottis.. För helgerna får jag ju äta. Elr det får jag ju alla dagar men jag väljer att avstå och istället äta bra, och träna, för jag har som sagt inte varit ett dugg sugen heller. Förrän nu.
 
I helgen får Bellis gå uteritter tror jag, åtminstone två st. Vi får allt se vad som händer och sker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0