Fantastisk skrittur!

Idag på min rast tog mig jag och Bella en fantastiskt härlig skrittur i det underbara vädret. Jag hade mockat och fixat rubbet på morgonen vid utsläppet, så endast en skrittur återstod. Bella var underbar!! Vanligtvis är hon lugn först, sen tar det inte lång tid innan hon blir astaggad och pinnar på så man får skavsår i stjärten. Men inte idag. Idag var det så jäkla härligt! Vi bara myste. Det var under ca 5-10 min som hon var dryg, där jag fick ha korta korta tyglar och parera varje steg för hon skulle rusa som en dåre, precis där det var sämst underlag. Men det var som sagt en kort bit, sen blev hon normal igen. Så långa tyglar hade hon 90% av ridturen, vilket INTE är vanligt. Jag njöt!

Imorgon vankas vila.

 
 

Kommentarer
Postat av: Q

Vad otroligt fin hon är nu .Du gör ett kanonjobb ^^
mvh/Q

Svar: Men tack Q! Så roligt att höra från dig! 💞 Ja det händer grejer hela tiden. 😀👍
Josefine Fred

2015-02-21 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0