JAH!

Idag blev det en uteritt på morgonen för Bellabus. Skittråkigt underlag, bara hård is överallt nu. Och inga ängar funkar heller för det är så dåligt underlag. Hittade en stig som var upptrampad som gick att gå på iaf. Sedan fick hon jogga lite längs vägarna, lite fritt idag. Högre tempo och mindre krav. Lite  chill bara. Det gick okej.

När vi skrittade hem och nästan var hemma börjar det slamra vid ställningsmontaget, och ja.. vad ska man säga? Hon kvastar upp svansen, lyfter fram, och sen bär det iväg jävlar anamma! Haha. Nä, nu tog jag i. Men hon frustade och dansade omkring mitt i vägen, som tur var kom inga bilar. När jag skulle försöka få rätt på na så börjar hon istället galoppera, så där står hon mitt i vägen och galopperar i sidled. Gosse.. Jag undrade om hon var på riktigt. ;-) Lillpuppan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0