Uteritt

Idag tog jag och Bella en uteritt mot hovberget på ca 65 minuter. Hon var väldigt fin idag! Det blev mycket skritt. När vi kom fram till grusvägen jobbade vi massvis med övergångar mellan skritt och trav, och hon var så fin! Lyssnade verkligen bra både framåt och bakåt, och hon blev riktigt mjuk och fin att rida. Gud vad jag älskar att rida henne i den traven, den är så härlig att rida i. :-D
 
La sedan in lite mindre tempoväxlingar oxå vilket gick bra. På hemvägen tog vi några galoppfattningar, kanske 4 st, och det gick helt okej. Hon var så himla lugn i skritten däremellan så efter fyra galopper så gav jag mig. Hon fick skritta resten av vägen hem. Det är ovanligt att hon är sådär lugn. :-)
 
Provade nytt bett idag, 2-delat. Ett anatomiskt från Hööks, plus acavallo bettskivor. Hon verkade riktigt nöjd i munnen. När jag kikade in i munnen så såg det ut att ligga väldigt bra oxå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0