Vila + friskvård

Idag blev det vila för B, då jag är sjuk. Jag skulle ha ridit lektion, men jag ställde in den. For ut till Bella runt 3-tiden, och då var jag lite piggare. Fixade iordning allt i stallet och hade bestämt mig för att åka sen, men jag blev så sugen att ta in henne och pussa på na. Och det blev lite mer än så. :-) Hon blev tillpiffad och fin, och tvättad igen... så jäkla kladdig tjej liksom. Hur länge har hon tänkt brunsta? Tvättade hela svansen oxå så den är skinande ren (eller var iallafall). Sen blev det massage för fröken, och så fick hon ett tjockare täcke på sig ute då jag tyckte hon var lite stum i ryggen.
 
Imorgon jobbar jag dygn igen, så då ska Othilia rida. Gud så skönt med en medryttare! :-D Bästa beslutet..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0