Dagens

Jag är fortf. sjuk, men alla vet hur hästtjejer är.. Hästarna ska ha sitt till varje pris.
 
Red först ut en sväng, och hade tänkt mig en hel uteritt i alla gångarter i den mån jag orkade med. Men Bella var så himla spänd och ofokuserad idag, så det blev massa skritt, för hon klarade inte av att slappna av spec. många meter i traven, innan jag blev tvungen att bryta av till skritt. Och sedan inse att det fick bli skritt hela vägen hem igen..
 
Jag stannade på rundbanan där hon fick jobba i snön, vilket hon tyckte var väldigt jobbigt. Men jag körde några varv i trav och galopp tills jag kände mig nöjd. Hon tyckte jag var hemskt besvärlig emellanåt, men så himla fin hon var emellanåt oxå! Så.. upp och ner idag. Mest ner. ;-) Då hon var så tittig och spretig idag.. rädd för saker osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0