Uppdatering =)

Fyfasen så tråkig blogg jag har. x'D Men, jag dokumenterar för egen skull... ni får följa mig på instagram om ni vill se lite roligare saker. Minfux.
 
I lör och sön vilade Bellabus. Sedan i måndags så red jag en långtur på 2 timmar till Grönviken med henne. Supermysigt! Hon fick galoppjobba på rakbanan där, och jäklar vad den hade blivit brant..?? Eller så minns jag den annorlunda bara. Så Bella fick jobba ordentligt. ;-)
 
Igår så red jag ett joggingpass först 20 min ute, sen 20 min i paddocken där jag joggade övergångar mellan trav och galopp. SUPERFIN! Hon var så himla fin. Jag fokuserade på framåtbjudningen, och hon var helt lugn och stilla i munnen. Jag har lite glömt av framåtbjudningen det senaste. Så nu är det den som står i fokus. Alltid är det något man glömmer. ;-)
 
Idag återstår att se hur det blir. Antingen vila eller ett pass ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0