Dålig uppdatering

För att vara jag! Men igår så var jag på ponnyhoppning hela dagen, 7-8 timmar typ. Från 10 till 18 typ. Sen for jag till älsklingen, käkade och myste till film, Eclipse. Hade räckt med den första Twilightfilmen ärligt talat. Menmen, dom är bra ändå. Även om jag tappat dendär känslan man fick till första filmen ;)

Emma red Bellan igår
, skritt. Hon var stel, för hon har världens träningsvärk. Sen i förrförrgår då jag kämpade med vänstergaloppen, hon överanstränger ju musklerna som attan när hon ska hålla på. Sen hoppade vi ju igår, och jag förstod att hon skulle ha träningsvärk då, så hon var lite stel i bakkärran.

Idag blir det nog bara vila och massage för Bellans del, och imorgon ett lösgörande dressyrpass för Emma. Kanske kommer lite bilder ikväll! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0