Färgar du svart/mörkt hår?

Isånafall har jag kommit på en mycket bra grej.. Antar att du som jag får svarta fläckar på huden, som sitter i 2-3 dagar innan dom försvinner? Förjävligt fult helt enkelt. Har provat olika krämer som jag smort panna/öron/nacke med innan, men ingenting har fungerat.
Idag provade jag klövervaselin, och det fungerar!! Jag vart inte alls fläckig, utan fick endast färg i hårdbotten där jag har färgat hårstråna. Ingenting utanför. Så jag rekomenderar verkligen det för er som har detta problem.


Kommentarer
Postat av: Ida

Fiffigt med vaseline!

Har testat massa olika innan men man får ändå en del färg på sig.. Ska absolut testa detta nästa gång det är dags vilket bör bli snart då utväxten inte är jättesnygg just nu :P

2010-08-19 @ 16:57:21
URL: http://jazzeminprins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0