Webshopar för häst

Fick en förfrågan om att skriva några hemsidor där det finns bra hästsaker att köpa. Så självklart kommer ett inlägg här! Just for you! ;)

Dom sidor jag nästan alltid kollar in är nog ganska vanliga, men det är följande:

www.borjes-tingsryd.se - extremt billiga budgetsaker, jag sollar verkligen ut vad som kan vara värt att köpa där eller inte

www.hooks.se Gillar de flesta grejer hos Hööks, bra priser och helt ok kvalité motför priserna

www.horze.se Har inte beställt så mycket därifrån, men de verkar helt ok

www.hastprodukter.se Har inte beställt något där, men kikar och funderar ofta på det ;)

www.grand-prix.se Dessa rekomenderar jag. Märkesutrustning, hyffsat mycket på rea, snabb leverans. Och väldigt ofta 20% rabatt på hela ordern man beställer.

Sen tipsar jag starkt om att gå in på www.hittabutik.se, och klicka fram er till häst. Då kommer alla (?) hästshoppar upp där, och det är inte lite kan jag tala om! ;D

Kommentarer
Postat av: sara

Börjes har väldigt bra regn/vinter täcken i gämfört med hööks gillar inte hööks täcken alls!



Horze har super snygga och bra täcken och jätte sköna grejer jag gilalr horze täcken och ridbyxor ja det mästa på horze men inget slåt hööks träns och schbrak!

2010-08-19 @ 17:46:40
URL: http://emelont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0