Blev inget stall

Skulle ha åkt till stallet idag med 11.15 bussen, och blivit fotad och filmad utav Carro. Skulle på Hööks innan så såg till att vara där kl 10, när jag plötsligt kommer på att jag läste ju för någon dag sedan att dom öppnade 11 då! Haha. Så det var bara att gå runt på city tills Hööks öppnade. Hann då såklart inte med bussen så jag skippade stallet idag, jag verkligen MÅSTE in på Hööks, så det fick bli prio ett. ;) Emma skulle rida lilla B. Tack Emma!

Besök även Carros nya blogg, skönt att kunna följa endast henne! :-D Lite jobbigt ibland när folk delar blogg, och så är man bara intresserad av den enes inlägg, men blir uppdaterad om bådas. Menmen..

Shoppade iaf litegranna på Hööks, kommer upp bilder strax. Dock med digitalkameran då systemisen blev kvar i stallet igår..

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Har Hööks mycket rea?? Är det på allt eller bara vissa saker??



SV: HAha ja vet så himla klockren tyckte jag xD

2010-12-26 @ 13:23:11
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för länkningen! :D

2010-12-26 @ 13:30:05
Postat av: Michelle

Haha Hööks är alltid prio ett ;)

2010-12-26 @ 13:32:51
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0