Julafton

Har haft en supertrevlig och bra julafton med familj och släkt. :-) Superhärligt! Jag bad min familj att LOVA att inte köpa något mer än tävlingssetet jag beställde för ett tag sen, för jag känns för gammal för massa julklappar, samt att jag brukar säga att jag har julafton året runt med tanke på allt dom ställer upp med. Jag bryr mig liksom inte om sånt  med julklappar längre, men tror ni min familj lyssnar på sånt? Haha nej!

Fick jättefina kläder
, supergoa tjocka strumpor, pengar och en skitsöt bulldog i jeanstyg! Haha. :-D Fick även presentkort. Och av min älskade pojkvän fick jag en ny mus, musmatta och en paradisask. LOVE IT! Hade önskat mig en paradisask endast, haha. Men min datamus är HELT cp, det går typ inte att styra den. Så den julklappen var nog mest nödvändig! ;) Hihi.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0