Tabbe!

Haha vilken tabbe jag gjorde. Igår fick jag knappt några bloggkommentarer, inte en enda på e.m, och fattade inte vad problemet var? Haha flydde alla min blogg efter mitt inlägg igår eller vad? Så kollar jag statistiken, högre än vanligt, och så går jag in på kommentarer. MASSA kommentarer fanns, utan att jag fått mail? Så jag går in och kikar, skräpposten hade 20 mail från blogg.se, haha. Inte konstigt att jag inte märkt av några mail...

Vet inte vrf
dom hamnat i skräpposten, men nu har jag ordnat det iaf. Haha! ;P Jag som trodde ni svikit mig. Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fin blogg :) Hahaha, så sjukt störande när det händer sånt där xD

2010-12-20 @ 12:34:24
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0