Uuuueh!

Upptäckte just att nedanför min tumme har jag världens jävla samling av äckliga små prickar som kliar utav bara fan! :o Brukar få en prick här och där, typ en på armen och en på benet. Alltså verkligen pyttesmå, som kliar som attan. Men NU har jag typ 20 prickar nedanför tummen.. jag vill bara spy. Blir så jävulskt äcklad av sånthär... Kan bara inte förstå vad det är. ^o) Usch..

Nä ska börja dra mig mot stallet strax så kan jag dra på mig vantar och slipper se äckelskapet jag fått.

See ya later!! :-D

Kommentarer
Postat av: Lina

usch då! :S

2010-12-10 @ 10:26:40
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Anonym

Skabb? Hade en kompis som nyss haft det. Det blir som prickar/blåsor på kroppen som klias... Googla :)

2010-12-10 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0