Äntligen

Har äntligen städat klart mitt rum. Det tog 8 timmar, och då har jag ätit middag + suttit här sammanlagt 20min kanske! Så det var ingen vanlig svensson-städning inte, hahaha.

Det känns jättekonstigt i mitt rum nu. Det är så.... rent. Tomt. Är ju van att det är proppat med skrot överallt, i alla skåp, lådor, hyllor. Jag lastar allt onödigt skit där det får plats. Men nu har jag rensat ALLT, precis varenda litet papper.

Så 4 vanliga soppåsar och 4 sopsäckar senare är jag äntligen klar.

Jag är verkligen sämst på att hålla ordning! Men så är jag kanske lite så som person? För vart jag än kmr och går så ser det alltid ut som att en bomb har sprängts när jag lämnar stället. E, min andra halva, som är raka motsatsen till mig, dvs väldigt pedantisk, blir inte direkt glad på mig haha!

Städar jag rent här hemma så hinner det inte gå mer än max 2dgr så ser det ut som innan igen. Och den enda ggn jag städar är när E kommer. Vilket inte blir så ofta, hehehhee. Han vägrar komma om jag inte röjer innan. Men nu så fick jag ett enormt ryck idag och har röjt och rensat ALLT! Så nu finns det (förhoppningsvis) ingenting jag möjligen KAN stöka ner med, eftersom allt skrot e slängt.

Har även bytt ut alla bilder på B mot nya, fina bilder. Fyfan vad fint det är med massa bilder på henne i rummet!

Är ni duktiga på att hålla ordning hemma?

Jo just det, jag var inte till stallet idag
. Sjukanmälde mig från praktiken då jag kände mig hängig, men inte kan man ligga i en säng och ta det lungt för det. Speedy som man är. Nånting måste man göra. Oavsett, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tack, det är min medryttarhäst :)



Ja det gör du säkert från bilddagboken, sofiabostrom heter jag där ;D har skrivit en hel del med dig :)

2010-11-25 @ 23:10:37
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Gulle dig!

2010-11-25 @ 23:47:40
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: anna

jag är också sämst på att hålla ordning ;-)



sv: ahahahaha fyndigt där ;-D det gör det säkert eftersom att det typ är en insjö där ;-D

2010-11-26 @ 08:16:14
URL: http://ttjurskalle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad duktig du är! :-D visst känns det skönt nu? ;-)

2010-11-26 @ 08:26:07
URL: http://pei.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är precis som du, när jag bodde hemma hos mina föräldrar i deras hus var mina saker typ överallt. Stackars min mamma hon blev galen på mig.

Nu är det min sambo som blir galen istället för han är väldigt ordninsam av sig! :)

2010-11-26 @ 08:54:56
URL: http://emma.stjernstedt.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0