Det var den mysiga ridturen det..

.. i fantasin alltså! :) Fick inte in hästkräket. Och så förbannad som jag är nu så drömmer jag om att hon blir korv på Scan. Man sätts verkligen längst ner på hästens tycka om-lista sånahär lägen. Hon hatar mig. :S :S :S Och jag henne... bra kombi!

Får se om jag tar en sväng ikväll om jag lugnat ner mig till 110%, annars blire inget. Om det blir ngt ska det bli så grymt kul att se henne tro att hon ska få gå in och käka, helt ovetandes om att hon ska ut och arbeta det lilla cpet. :-)

Hoppas era hästar gillar er och ni dom! :-D Det är ju en fördel.

Kommentarer
Postat av: Lisa @LillaBullen

HAHAHAHA, min häst är exakt likadan.... Fast typ varje dag när det inte passar honom (Y)



Men att ha häst är alltid ett äventyr och man får aldrig tråkigt ;)

2010-11-12 @ 17:25:05
Postat av: Lina Holmbom

Haha. Jag hade planer på att rida igång Roxanne när jag fick hem henne. Dock gav jag upp då jag inte fick tag på henne i hagen ;) öronen framåt också fick man komma 2 meter nära och sen var det full galopp till andra sidan av hagen! Näe sånt tål jag inte:P

Då blev hon avelssto på heltid ;)

2010-11-12 @ 18:04:57
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

nej har hon börjat med det igen! så trist. kämpa på

2010-11-12 @ 21:43:45
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Emma

Ponnyn jag brukar rida i stallet har börjat så med mig, jag kan verkligen inte fånga henne i hagen. Men för många andra går det bra, dock inte för hennes två ordinarie ryttare.

Jag har ärligt talat tröttnat och rider knappt henne längre, ids inte jaga någon annans häst i hagen i typ två timmar för att rida en sväng :O

2010-11-12 @ 23:03:28
URL: http://emma.stjernstedt.net/blogg
Postat av: Alexandra

Jag hade också en liten fuxmärr(varmblod) som höll på så. Då började jag med ett riktigt bra knep. Jag tog med mig en massa äpplen till de andra hästarna i hagarna runt omkring och när hon kom så jagade jag iväg henne ett par gånger och sedan fick hon komma och få äpple. Efter det kom hon alltid som ett skott i hagen :P Mvh Alexandra

2010-11-13 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0