Fick mig en ridtur i snön trots allt

Jajjemen! Runt 7-8 gick jag och Emma ut för att hämta in hästar och ta oss en ridtur. Emma fick ta B så jag kunde ta över sen, haha. Gick så bra så.

Gick bra att rida
, hon kändes fin överlag. Min pärla! Dock fick båda hästarna tuppjuck och triggade igång varandra den ene efter den andre, haha. Fick mig ett par härliga skratt hela vägen hem typ. Det var galopp sidvärtes, roliga hopp med framdelen, allt för att inte vara för långt ifrån Donna. Och när vi skulle galoppera i sidled så tyckte hästarna att det skulle gå fortare, haha. Dom var för go!

Mitt hjärtegull. <3

Kommentarer
Postat av: Tova

vad skönt att du fick din ridtur ändå ;D

2010-11-13 @ 11:59:35
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0