Hahah ojoj.. stackars lilla Bellie

Som är till hälften klippt, hälften hårig! Haha.. Klippmaskinen funkade asbra, vart verkligen positivt överraskad, spec. över hur enkelt det var. Tog väl en 20-25 min så var jag klar med ena sidan. Lät maskinen vila med jämna mellanrum och smörjde med olja. När jag var klar med ena sidan så passade jag på att låta den svalna, och tömma den. Tvättade svansen och rumpan på B för hon brunstar den lilla kåtisen.

När jag sedan
skulle köra andra sidan så funkar den INTE. Den är igång och bladen åker lika fort som innan, men när jag kör den mot håren så händer ingenting... Låter konstigt om dom blir slöa sådär fort? När den innan fungerat klockrent?

Har nyss pratat
med Emma som tror att jag kanske kommit åt ställnings-knappen, men tvivlar på det. :(

Jaja, hon får väl gå halvrakad då. :-)

Kommentarer
Postat av: julia m

har du inte suttit bladen fel när du tog isär den igen då? det misstaget gjorde vi ett antal gånger haha ;D

2010-11-02 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0