Info om dagen

Sov ju hos Emma inatt. Vi klev upp runt 8, gjorde iordning lite mat åt hästarna, samt fixade iordning Carino och Bellan till att börja med. Emma red först Carino, sen jag Bellie, Emma på Donna, Lordi satt jag och Emma på, jag och Emma red på Berra och slutligen jag på Kickan. Alla hästarna fick även porträtt/kroppsbilder. Superfint blev det! Vi hann tyvärr inte med småhästarna, det blev för mörkt.

Nu kl halv 6 är jag äntligen hemma. Har haft en underbar dag idag! :-)

Det gick iaf kalasbra att rida Bellie. Hon var jävulskt pigg! Men hon kändes verkligen ovanligt stabil i formen bitvis. :-) Dock blir hon lite lång ibland i djupsnö, haha jobbigt ju tycker hon, då kan man smita. Men skitfin mestadels iaf. Min underbara tjej.

Jag och Berra går inte riktigt ihop, vi litar inte på varandra. Han testar mig och jag kan inte reda ut hur jag ska rida han för att få fram honom bra. Så Emma tog över.

Det gick super med pigga lilla Kickis, hihi! Hon är så go. Travare in my heart, haha! <3 Hon är verkligen en häst jag känner mig hemma på.

Det kommer komma massa bilder i andra inlägg.
Så hold on! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0