Promenad

Var hos Bellan förut. Ryktade och masserade korshalvorna igen, och ja, jag vet inte om det är typiska Bellie-fasoner eller om hon är lite mer spänd där än vanligt. Men så fort hon tänker på något annat kan jag greja hur mycket och hårt jag  vill, men så fort hon tänker på att jag är där så sätter hon igång och surar. Men så vet jag ju oxå att ända sen hon började sätta päls har hon varit huuuur grinig som helst vid minsta lilla pet.

Sen har hon dragit
ett rejält slide-stop oxå, fast det var nog några veckor sedan. Jag har märkt av det, men slarvat med att göra något åt det. Gjorde övningen lite idag iaf, får sluta slarva så hon får bort dedär känningarna snart. :-)

Hon var iaf kalasfin
i alla benen både innan och efter promenaden. Hon har varit det bra många dagar nu. Så det var nog att jag gick på för hårt efter några dagars vila förut, som gjorde att värmen helt plötsligt kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0