Referenser från kliniker

Om ni har någon liten eller stor erfarenhet av följande kliniker så får ni hemskt gärna dela mer er. Bra som dåliga.

PH-vet
Gun i Matfors/Njurunda
Huddiksvalls djurklinik

Jag har själv bara hört kalasbra om PH-vet. Dock brukar det vara månaders väntetider för nya kunder, så det kanske inte ens finns möjlighet att åka dit.

Jag har varit på huddik själv och gillar dom. Dock hade det varit bäst och skönast att åka till Gun som håller till bara några minuter ifrån där jag har Bellie. Så är det någon som varit där nån gång så säg till! :)

Mycket tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan!

Tråkigt med bellie!! :(



Iaf Aldrig hört något om Gun tyvärr, men PH vet har jag bara hört bra saker om, rejäla hyllningar från alla som vart där med sin häst. Men som du säger kan väntetiden vara enormt lång. Men helt klart värt att testa ringa!!



Huddik har bra hältutredning vad jag fått höra. Jag skulle åkt dit om inte PH-vet tog emot.



Däremot ATG i Bergsåker skulle jag inte ens ringa.

2010-11-14 @ 18:18:30
URL: http://www.mittlivomingenting.devote.se
Postat av: sara

tråkigt med bellie:(

m,en hon kommer och bli bra:)



Jag kan inte rekomendera en klinik i sundsvalln om man säger så för jag ahr ingen erfarnhet av dom men ATG här i b-länge är inte så jätte bra jjag åker till en mindre klinik när jag åker

2010-11-14 @ 22:17:38
URL: http://emelont.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Nej va tråkigt =/

Vi har vid våra två tillfällen åkt till ATG och har då båda gångerna haft norsken Gunnar eller va det var han hette. Vi tycker han är rätt bra, våra hästar har läkt kanonfint peppar peppar ta i trä

2010-11-14 @ 23:13:49
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Sandra

Ja den norske veterinären är riktigt bra på ATG. Det var han som var ansvarig över Concord när han hade foderstrupsförstoppning.

2010-11-15 @ 14:28:45
URL: http://pei.blogg.se/
Postat av: Emmy

Gun är också bra :)

2010-11-15 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0