Varit hos pärlan

Sitter nu inne hos Emma. Har varit ute hos min gos i stallet nyss. :-) Fick ta in henne så snällt så. Myste och masserade henne lite, hon var myyyycket fin i skinkorna. Annars har hon blivit arg när jag varit där de senaste veckorna, kanske för pälssättningen som nu är över. Det är nog därför hon kan slappna av mer när jag tar på henne nu.

Hon kändes fin
i ryggmusklerna oxå. Super!

Sen gick vi ut på en promenad och fotograferades tillsammans med Kickan. Bilder kmr nog senare ikväll kanske!

Tack till er
som svarat på min fråga förut, har fått lite att tänka på och jag tror jag har en idé om hur jag ska göra. Har iaf fått tag på ett par BOT-paddar nu, toppen!

Just det, hon var något varmare i högra benet idag, kotleden. Som jag inte känt på tidigare, dumstrut som man är. Har bara känt på själva senan. Så nu tror jag ännu mer på en vrickning av kotan.

Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

SV: Okej! Då tycker jag hon ska gå ute nu med. :) De rör mycket på sig och håller därmed igång blodcirkulationen.

2010-11-16 @ 12:49:18
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Beatrice

Synd att hon är varm i benet/senan, men det kommer nog bli bättre! (:



föresten vem har gjort din bloggdesign? (: tycker den är super snygg! :D

2010-11-16 @ 13:43:00
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Missy får gå ut 07.00 och komma in 16.30-17.00, så nätterna för henne blir rätt långa =/ Har varit där vid kvällen (runt 21.00-22.00) och lagt på BoT för natten. Vet inte om det kanske kan ha gjort att hon reagerat på att ha BoT över ryggen pga det blivit över så lång tid. Våra hästar får tyvärr gå ute alldeles för lite på vinterhalvåret. Tydligen så "vill" dom inte vara ute mer då. Själv anser jag att det handlar om en vanesak.

Hade det inte varit för att vi ska flytta inom några månader hade jag övervägt att byta stall. Det verkar dock överlag vara så att hästarna får komma in tidigt häromkring =/.

2010-11-16 @ 17:52:29
URL: http://emma.stjernstedt.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0