Vet ni vad jag har gjort!? :-D

Hihi. Idag har jag ridit på Bellabus! Hon var även idag kalasfin i båda benen, och idag så provade Emma att slå på skon på det benet hon ömmade på när hovis slog, och INGEN reaktion! Inte en enda liten reaktion. Och när hovis var här så röck hon till som attan för att hon hade ont, men ingen hälta el. något. Så hade inte hovis varit här så hade jag aldrig upptäckt det, tur att vi gjorde det. Och nu kan vi ju konstatera att det inte är något fel i det benet. JIPPI!

Skrittade ut i
kolsvarta mörkret i skogen med Emma och Carino. Var suuuupermysigt! Även om jag och B skrämde upp varandra rejält.

Haha jag hade
dessutom på mig mina softshell-byxor, och dom är verkligen glidiga (red barbacka), och så när vi ska upp för en lååång backe så kmr jag på att "shit! nu har hon ju ingen man jag kan hålla i" Haha.. Illa. Men det gick ändå! ;)

Imorgon ska jag iväg och raka Ottans häst Elisa. :-)
Så det blir inge stall för min del imorgon. Men jag har sagt åt Emma att om hon vill får hon skritta henne. :>



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna ett kingslandspannband!

sv; emma vem xD

2010-11-08 @ 20:30:27
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Janni

Sv -



Yeeeeees det blev stubb :) jag skulle också raka, efter jag klippt av den! Men eftersom jag inte rakade övre delen av halsen blev jag lite feg ;) vågar inte "råka" kapa av en del av halsen också :D

2010-11-08 @ 21:25:07
URL: http://janniahlholm.blogspot.com
Postat av: Ida

Sv: Ja, det känns toppen! Roligt att man börjar komma någonstans liksom :)



Härligt att det inte var något farligt med Bellies ben! Snygg hon blev i stubben förresten :)

2010-11-08 @ 22:17:50
URL: http://jazzeminprins.webblogg.se/
Postat av: Bonnie

sv:

Han blev antagligen akut sjuk, inte spec gammal heller 7 år:(

2010-11-08 @ 22:19:07
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0