Ännu längre dag idag! ;)

Imorse kl 8 åkte jag med Emma till Tovas stall. Hon skulle rida lektion på sin nordisponny Vera. :) Gick finfint för dom, det såg verkligen super ut jämfört med sist. Det hade släppt för lilla Vera!

Sen åkte vi vidare till Emma
. Jag red ut på Bellan, odågan min. Hon är förjävlig på hösten såhär.. tittig, skvättig, svår att kommunicera med. Helt förjävlig helt enkelt. Blä! Och inget finns det jag kan göra. Hade med mig gramanen som gjorde noll nytta.

Men samtidigt så är nog mycket mitt fel, jag blir ju oxå fail på hösten. Och det smittar väl av sig. Dessutom så hade jag en negativ känsla i kroppen redan innan vi begav oss iväg, och det kan nog aldrig bli bra ridning utav det då.

Men vi får ta nya tag
imorgon! Hoppas på att det går lite bättre.

Sen började vi spika plankor
på stolparna till Kerstin och Gertruds vinterhage som dom ska gå i. Hihi. :)

Sen kom Sandra o hämtade mig så åkte vi till hennes medryttarhästar. Jag red "Lillan", 4årigt varmblod som är riden typ 10ggr. Sjukt fin modell på henne! Sandra red Exotic, hon red lektion för Emma. Såg super ut! Och Sandra blev lika fascinerad av Emma som jag är. :D Kul!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha, så du har varit "hemma" hos mig du ;) haha ne, men jag bor där Tova har Vera ;)

2010-10-04 @ 16:37:11
URL: http://hulistallet.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Tova

woho! Jag står med i din blogg :)

Ja, hon hade verkligen släppt sen förra veckan. Hoppas att det fortsätter så :D

2010-10-07 @ 11:20:34
URL: http://www.kazince.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0