En stukad tå och en fläskläpp senare

Härlig rubrik va? ;)

Var och hopptränade nu ikväll för Marianne
. Det var jag och 4 st andra, eller om det var 5? Jaja, i vilket fall. Nervös som en idiot var jag, kunde inte tänka klart för fem öre. Är 100ggr lugnare på tävling till o med. :o

Det resulterade i att jag inte kunde rida som folk, utan de blev som de blev. Dock skötte sig Bellan finfint, och när jag gjorde rätt gjorde hon såklart det oxå. Jag är jättenöjd över henne! Det var jättenyttiga övningar, med massa volter, vägar, studs, linjer, och ja, massa sånt nyttigt helt enkelt. Svårt, men nyttigt. Det är sånthär jag måste träna på. Sen bromsar jag för mkt, vågar inte släppa bromsen, så det fick jag träna på. Och gud så mycket bättre det kändes när jag vågade rida fram B.

Ramlade ju av
en gång oxå, hann inte med när hon skulle hoppa så blev nockad av henne, tappade balansen och drutta i backen. Först kändes inget annat än läppen, men när jag hoppade av märkte jag hur ont tån gjorde, och än kan jag inte gå utan att halta fram. :p Haha.. Så kan de gå.

Men jag är så nöjd så! Hon är en pärla lilla B. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0