Hoppträningen

Idag gick det inte så himla bra. Jag är supernöjd över B för hon ställer upp på ALLT. Men mig vare sämre med idag, kände mig som en flygande vante som bara flög hit och dit och hängde inte med nånting, röck henne i munnen och allt vete gudarna. Men det är tillåtet med tanke på att vi aldrig gjort sånahär övningar förut, och detta är ändå bara fjärde ggn vi är med. Träning ger färdighet! Vi kommer nog igen. :-)

Dessutom spelade min
hopprädsla in idag, och min negativitet. Redan innan en övning så "ja men dehär kmr inte gå, dehär kraschar vi i" eller "dehär är hennes svåra galopp så detta varv kmr inte funka".

B var dessutom jättehet
idag, hetsig och grejsimojig. Och jag kände att jag hade svårt att lägga henne rätt på alla olika hinder och övningar. Ett ord om dagens träning: Svår!

Så nu ska jag ta fram min positiva anda tills nästa tisdag! :D


Kommer ev. en film senare, vi får se. Haha måste kika på den först och se huur pass illa det ser ut.

Nu ska jag åka hem, kika igenom filmerna + frågestunds-frågorna samt blogga lite när jag har ätit och har tid. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0