Längtar!

Idag har jag varit på skolan. Var där till halv 2 sen vandrade jag mot bussen och vidare hem! ;-) Hehe. Det har gått finfint, är riktigt stolt över mig själv igen nu. Höll på att krascha där ett tag kändes det som, men nu har jag gjort allt vi ska ha gjort och jag ligger inte efter. Skönt!

Ska lägga mig och vila en timme nu, sen bär det av mot stallet. Håller på att ladda kameran nu oxå så att det blir lite filmer ikväll från hoppträningen. LÄNGTAR! Gud vad roligt det ska bli! :-)

See ya later babes! :D

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Lycka till på träningen!

2010-10-12 @ 15:38:22
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0