Tabbe

Haha. Skulle ju upp halv 6 och åka halv 7 till jobbet.. Men jag drömde samtidigt som jag znoozade så det blev helt sjukt, jag tyckte det stod jättekonstiga grejer på snoozen varje gång och sådär. Tillslut måste jag ha stängt av den, för jag vaknade 40 min för sent, alltså 10 över 6. När det var dags att åka frågar mamma om jag ställt fram klockan.... NÄE det hade jag inte! Haha. Så klockan var halv 6 bara, och jag stressade som en dåre för att jag trodde jag försovt mig. Jaja, så kan de va.. Funderar starkt på och gå och lägga mig igen.. eller blir jag för trött sen då? :o

Idag ska Emma rida B en sväng. :-) Vi ska få främmande här hemma utav min bror och hans familj, då kmr även klippmaskinen jag ska få. Så vi får se i vilket skick den är i.

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Sv: Ja jag tyckte också de var en aning komiskt ;)

2010-10-31 @ 14:46:18
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0