Ånge, sorterad

Min jacka är i Ånge!!! :D:D:D:D Någon som vet ifall det finns möjlighet att den kommer hit redan idag? Ånge är ju inge långt alls. Brukar vara slutstället innan Sundsvall. Ska få sms-avi, så de borde väl finnas möjlighet att jag får den sen ikväll? :o Eller? HOPPAS! Orka vänta hela helgen! :||

Hihi, ska strax fara ner till staden oxå för att ta mig vidare till stallet, dressyrlektion idag ju. Bara det är ledigt så. :)

Blir ev. att köpa tretornen på måndag redan. Hörde att equalityline inte skickar Tretorn-stövlarna förrän Mars nästa år, GILLA INTE. Så jag tackar gudarna att jag for och provade och la undan ett par 39or och att jag kunde ha dom i nya modellen. GILLA! :) För då blire dom som blir mina på måndag. Ska iaf ringa och höra med Grafströms om det stämmer, för på Equeens vare tydligen så. Och dom beställer väl från samma..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hippoteket har lite Tretorn kvar! :) Hoppas jackan kommer idag

2010-09-24 @ 17:19:39
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0