Babbel

Har inget vettigt att säga. Har världens sprängande huvuvärk just nu. Så för mig blire nog inge stall idag iaf. Dessutom kunde jag inte åka förrän kring 18 ikv och det känns lite väl sent ändå. Så kan inte Emma rida lilltösa får hon vila efter tävlingshelgen. Så får jag ta mig en tur imorgon. Tror det blir skogen hela veckan för lilltjejen, ev en dressyrträning i helgen kanske, beror på.

Kan se ut såhär:
mån - vila
tis - lättare skogspass i skritt och trav
ons - ökningar/samlingar
tors - skrittjobb
fre - intervaller eller galoppträning i backe
lör - lösgörande dressyrpass
sön - skritt och lite trav

Men någon utav dagarna ska även givetvis Emma ha henne. Och sen kan det ju bli förändring här och där, kanske inte alls känner för att rida såhär. Det får vi se! ;D Men på ett ungefär.

Ikväll ska jag till min älskade Erik! Ska bli myyyyysigt! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch för huvudvärk!

2010-09-07 @ 10:38:36
URL: http://skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0