Emmas dag

Igår fick ju lilla B vila. :) Idag ska Emma ha henne, eller hon skulle iaf försöka ta sig ut på en sväng i skogen. Så vi får se, jag uppdaterar sen isf.

Har precis kommit hem från skolan jag, gick lite tidigare. Orkade inte vänta 1,5 timme och sen sitta på en föreläsning 2 timmar.. somnar ju. Sen har jag världens huvudvärk igen så de är lika bra att slå sig ner hemma, vila, ta de lungt. Skönt!!

Har även lyckats lämna tillbaka min skinnjacka efter mkt om och men, men jag kan fiffla ja ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

hittade du lappen och satte tillbaka med säkerhetsnål och ny tråd? ;)

2010-09-22 @ 15:03:28
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0