Godmorgon!

Godmorgon alla glada läsare! Ska alldeles strax borsta gaddarna och kila till bussen och skolan. Har omvårdnadsämne idag, så lär sluta hyffsat tidigt. Skönt!

Ikväll blir det träning med Bellan på näset
. Jag är sugen på både hoppning och dressyr. Men blir det dressyr så ska Emma ha lektion för mig. Jag funderar på att ta en dressyrlektion, men hoppa några skutt på slutet samt rida igenom LC:1 en gång.

Hoppas verkligen tävlingen i helgen blir av. Hörde att det är väldigt få anmälda, och då kanske det inte blir någon. Blir det ingen i njurunda åker jag en sväng till Alnö's dressyrtävling iallafall. Så någon typ av tävling blir de förhoppningsvis! :)

Men vad vill ni se från kvällens träning? Bilder eller film? Nånting spec?

Ska kila nu snart, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer vara med på hoppningen i njurunda iallafall =)

2010-09-01 @ 15:57:02
URL: http://skotpilot.se
Postat av: josefine freéd

Vad kul! Hoppas de blir av :)

2010-09-01 @ 21:17:58
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0