Kravlöst

Red en lite kravlös ridtur idag, vart mest skritt. Hon var lite småtjaffsig idag faktist, i skritten. I traven tränade jag på nedsittning med längre stigläder än vanligt för att känna mina sittben ordentligt (sitter mer på vänster annars). Och det gick väldigt bra, stabil och fin var hon i traven. Tränade oxå på att hitta stadgan i händerna mina. Gick oxå bra.

Hon är lite extra tittig
och sånt nu på höstkanten, det finns mycket läskigt då (som inte varit läskigt förut), haha.

Tränade på tricket "puss" i
dag oxå, hon är såååå söt! Haha. Tillslut gjorde hon inte annat än att pussa mig, fast jag inte ens bad om det. Kan bli lite dangerous att lära en rödtott puss, haha. Snart får man väl snoken avhuggen. ;p

Imorgon får hon ev. vila. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0