Översikt

Måste göra en översikt här känner jag.. Får lite ångest över att hon står här och där nu, och efter typ hoppträningar och hårdare vändor i skogen vill jag att hon går dagarna efter. Men jag planerar ju som en korv, men det är inte lätt när man kan bli utringd när som helst på jobb liksom. Och jag kan inte alltid räkna med att Emma kan, hon har ju ett liv hon med.

Mån-
Tränade ökningar/samlingar
Tis- Vila
Ons- Red samtliga gångarter på vägen
Tors- Hoppade
Fre- Vila
Lör- Red 40min sidvärtes i skritt och trav
Sön- Klättrade i skritt, och galopperade i "galoppbacken"

Och på lör och sön SKA hon ut. Så de så! :) Imorgon tror jag vi ska inrikta oss på sidvärtes övningar, för det har vi inte gjort på ett bra tag faktist. Är pepp!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv ; okej , jag försöker hoppa 1-2 gånger i veckan. och rider i paddocken 2 gånger OFTAST 1 pass dessyr och ett hopp.

okej

2010-09-18 @ 07:15:16
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Så är det med mig och Rocky också, att han står lite då och då, men oftast är det för att jag anser att han behöver det. Har ju blivit mer vildagar i hagen nu pga fötterna hans, men jag får inte dåliggt samvete

för oftast när jag inte tar allt med blodigt allvar och håller på att planera så går han som en klocka, när jag liksom inte har bestämt vad jag ska göra innan jag har satt upp i sadeln.

:)

2010-09-18 @ 08:12:58
URL: http://clofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0