Godmorning angels! ;)

Klev upp kl 6 ja, ska åka kl 8. Gillar att chilla runt på morgonen, haha. Har ätit frukost och en vaniljbulla! ;) Mumma. Idag kommer statistiken på bloggen visa sitt riktiga, skööönt! Har inte kunnat se på flera dgr, ganska frustrerande ändå haha. :p

Idag blire lite ridning
på Bellabus tror jag, blir nog lite jogging efter helgens hoppning. Jag vet inte hur jag ska göra imorgon, det är ju hoppträning då oxå. Men Marianne hade lagt markarbete inför imorn, så.. det skulle ju inte skada. Men ev. ska jag rida en av Emmas hästar istället så B får vila lite från ridhus och så. Hade ändå velat rida lektion inför helgens dressyrtävling. Så vi får se hur de blir.

Fyfan har drömt skitknepiga
drömmar, asså äckliga! :P snuskiga.. ueeeeeeh. Jag dör. Så de känns skitkonstigt..

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv.Ja jag hoppas att allt går vägen jag också, han förtjänar att få komma ut och se sig om i världen, och jag har ju hela tiden sagt att han ska säljas senast när han är 6år. ;)

2011-04-11 @ 19:33:13
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0