Renoveringen

Renoveringen av transporten går framåt tack gode gud. Imorse såg det inte riktigt lika lovande ut. Jag och Erik skulle ju svetsa lite, och så efter mkt om och men lyckades vi få låna en svets, och även få en jädra massa fin plåt av min bror. Men svetsen la av efter att vi nyss börjat svetsa, så då kändes det ganska mörkt.

Sen ringer min bror igen och har fixat en svets, en nyare, som vi måste lämna tbx redan ikväll. Och så får vi turen att Ekkes kompis som är duktig på att svetsa kommer hit och hjälper oss, så nu står han och Erik därute och grejar. Så jag tror de kmr bli riktigt bra! Jag och Ekke började måla förut och håller fortf. på så det är ungefär halva kvar, och vi ska måla en gång till på det oxå. KUL! Enda som jag tyckt vare kul, haha.

Så just nu känns de
väldigt lovande! Men man vet aldrig, haha. De som kan krångla kommer krångla. Nu väntar jag på att han jag beställt golv av ska höra av sig, för golvet skulle komma idag elr imorn. Sen vill jag köpa väggar av honom oxå, så jag väntar på pris osv.

Är ENORMT tacksam över hjälpen jag får! Vet inte vad jag hade gjort annars. :-)


Kommentarer
Postat av: Fea

vad skönt att de går framåt ! Hoppas de går igenom snart ;)



haha jaa viist är dom lika ! nästan läskigt ^^

2011-04-18 @ 16:09:30
URL: http://feaftw.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska byta ut golvet på min transport imorgon:)



Lycka till med renoveringen!! Du kommer att bli jättenöjd när du är klar:)



Visst är det härligt när man har möjlighet att få hjälp av människor som KAN och vet vad de gör!!!



Mvh Anna & Tabasco:)

2011-04-18 @ 16:29:54
URL: http://anaby.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Härligt att renoveringen går framåt! :D Förstod att du skulle gilla att måla bäst, något jag själv också tycker är riktigt roligt! ;)

2011-04-18 @ 21:50:20
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0