Drömmar drömmar drömmar...

Tänk att jag drömmer JÄMT. Varenda natt kommer jag ihåg mina drömmar. Nu vaknade jag upp med stenhårt ihopbitna käkar, hög puls och märken överallt (alltså sånadär röda märken man får när man legat ibland), får såna märken när jag varit orolig. SKITSTÖRIGT.. :o Har drömt en massa sjukt, kommer ihåg minst 4 drömmar. Och det sägs att man bara kommer ihåg den dröm man hade precis innan man vaknat. Inte sant. :-P

Så nu har jag huvudvärk, vilket var (peppar peppar) längesen jag hade. Att bita ihop käkarna som jag gör på nätterna kan motsvara ett tryck på 90kg, så det är inte konstigt om jag har ont i skallen idag. :P Usch, måste verkligen köpa mig en bettskena nu...

Är helt jäkla körd. Om det beror på drömmarna, huvudvärken elr den dåliga sömnen över huvudtaget vet jag inte. Men det känns som jag blivit påkörd 30 ggr om, är helt slut och mörbultad i kroppen. Jag som var så himla pepp på en promenad till stallet igårkväll, alltså nu på morgonen. Men nu känner jag inte alls för de. Men det är väl bara att ta tjuren vid hornen så vaknar jag nog till liv snart.

Ha nu en bra nyårsafton allihopa för det ska jag ha (resten av dagen)!! :D


HAHA. Nyår 2008, alltså nya året blev 2009. Här hade jag och E vart tsm 3 år.. How cute! ;)

Kommentarer
Postat av: Therese Östensson

Sv. Tack så mkt och gott nytt år!!:]

2011-12-31 @ 11:20:59
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/
Postat av: OLIVIA CARLSSON

SV: Ja, verkligen! ;D



Lägg gärna till mig på bloglovin.

2011-12-31 @ 11:59:28
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Karoline

Det där med drömmar är intressant.

När jag gick på en viss medicin för flera år sedan så blev drömmarna så jobbiga att det var bara att sluta med den.

Har även märkt när jag försökt sluta snusa och tagit på nikotinplåster som fått vara på under natten att jag drömmer massor. Helt sjukt mycket, antar att man sover lätt eftersom man kommer ihåg dem :)

2011-12-31 @ 12:32:38
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Lina m. ridtravaren Siren

Gott nytt åååår :-)



När jag sover så gnisslar jag tänder och biter mig i kinderna/på tungan :p Har värsta märkena på insidan av kinderna. Fast detta gör jag ju omedvetet. Och jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar :((

2011-12-31 @ 13:12:56
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0