Jobb

Inleder jullovets två första dagar med jobb. :-) Härligt! Jobbar till halv 5 idag, så det blir ridning lite senare. Ska hem och slå in julklappar oxå innan, så det blir gjort. Gud jag skjuter alltid upp ALLTING till sista sekund. Så måste verkligen ta tag i det som ska göras innan julafton. Jag skulle ju baka oxå? Nog för att jag bakat massor och fryst in, men vi skulle ha mer av vissa sorter. Jaja, jag får göra det seeeent ikväll eller imornkväll. Alt. om jag hinner idag efter jag slagit in julklapparna. Time will tell.

:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV på alla kommentarer: Vad roligt att jag utvecklats, som du skrev att du tyckte jag hade bra koll! (:



Tänkte på den kommentaren om Olympicsadeln, att den kunde vara för lång eller bossorna för breda, takformade. Hur ser man det? Jag var olrolig att sadeln skulle vara för lång men det är den inte (eller ja rent fysiskt för Zola så ligger den inte på några mjukdelar, men den kanske kan vara för lång i alla falll?) FÖrstår du hur jag menar haha?



Och till bossorna, hur ser takformade bossor ut? (:



Och till wintecsadeln, jag kom på när du sa det att den var luft stoppad eftersom jag läst att du provat en likadan! Kom inte på det när jag skrev det, men den skulle alltså ligga lite bättre om man satt i den? Men samtidigt säger som jag skrev att jag tror den i alla fall är lite för trång! (:

2011-12-22 @ 10:16:25
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Hej! Gud va glad jag blir nu, tack så mycket! :D Ja han är ju lite speciell pricken min! :)

2011-12-22 @ 11:58:18
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Mikaela - RYTTARDUON

Svar: Tusen tack :) önskar att det kunde bli lite snö även i år, men det ser ut att vara långt borta tyvärr :(

2011-12-22 @ 13:03:23
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Amanda och ridtravaren Janitor Face

sv; okej, han är ganska rak i ryggen så då funkar den nog inte, bara leta vidare :)

2011-12-22 @ 17:47:39
URL: http://pumpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0