Naprapat-besök

Var hos naprapaten imorse, och jag var rätt så förväntansfull för jag har nämligen skött min träning och stretching denna gång. Och tro inte på fan att jag var rak! ;) Haha. Det funkar ju.. Så nu har jag blivit ännu mer motiverad och peppad att fortsätta träna/stretcha nästan varje kväll hur motigt och jobbigt det än känns. För det viktiga är ju att jag blir bra, och det blir jag inte om jag inte underhåller själv. Har faktist gått hos naprapat i över 2 år, och det är dels för att jag gick med mitt problem så länge som 3 år (vilket gör att det är så kroppen vill vara, fast det är fel), och dels så sköter jag inte alltid träningen som jag ska och då blir jag heller inte bra.

:-)

Blir stallet sent idag
, för jag ska på träning och den börjar inte förrän efter 19. :-) Jag ska rida dressyr med inslag av bommar, och sedan ska jag få hoppa lite på slutet. Vi gjorde så denna gång istället för att jag ska rida imorgon i hoppgruppen, för det blir att jag hoppar så lite då och står mest och gör ingenting. Kommer dock ingen film eller bilder för har ingen som kan följa ikväll.

Var btw på bio igår,
Twilight. Jag och Erik blev helt jäkla mindfucked.. Den var så himla sjuk och konstig. Nä, en DISS från min sida. Inte kul. Haha.

Kommentarer
Postat av: matilda och jonna

fin blogg ! :)

2011-12-27 @ 20:25:42
URL: http://topryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0