I'm free!

Haha. Jag är fri från huvudvärken tror jag, eller jag har ju inte ens i närheten så ont som jag brukade. Tror värktabletterna gjorde susen, har tagit dom 3 ggr nu och det verkar fungera. Konstigt nog, har aldrig gillat värktabletter för att det ändå inte händer något. Men nu! ;)

Ska väl ta och
dra mig mot praktiken snart, första dagen idag. Känner mig lite oförberedd då jag inte riktigt kan vägen dit, haha. Eller jo det kan jag väl, åkte runt där en gång med Ekke för att se, men ja.. vet inte var bussen stannar och såna grejer, sen måste jag gå 10 min. Men det går säkert bra! ;) Tar några bussar tidigare än vad som är behövligt, ifall jag skulle faila.

Efter praktiken så
hämtas troligtvis sadeln ut,  och sen blire en tripp till min madam. :-)

Kommentarer
Postat av: LINA

så skönt. vad tar du för tabletter?

2011-02-09 @ 09:34:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt o slippa huvudvärk. :)

Men om du har huvudvärk ofta, har du varit hos någon läkare o kollat upp de ?



De är inget vidare med huvudvärk ofta, usch. :/

2011-02-09 @ 17:36:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0