Todels

Ska strax gå och borsta gaddarna bara E kommer ut från toan snart. Sen bär det av till bussen och praktiken. Kan säga att jag är ganska så mör i kroppen efter 12 timmars arbete igår. :o De brukar jag inte vara, hehe.

Efter praktiken
idag blire en tripp till Equeen, där jag ska köpa fina sadelgjorden. Det blir ett köp ändå. Hellre lägga dubbla priset på en sprillans gjord, som är exakt efter mina förväntningar, och som jag kan sköta precis som jag vill. Än att köpa en för halva priset som är sliten, ful och ovårdad.

Sen blire att testa
nya tränset, det kan bli spännande. Färgen är ju rätt, men vettetusan om jag hittar ett bra läge till pullargrimman. Time will tell.

Ska ut på en
såndär superhärlig uteritt idag tror jag, som vi gjorde förra fredagen. En sån underbar uteritt när vi hade sjukt kul bara!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: ja jag förstår hur du menar, hon är trevlig när hon vill och koncentrerar sig, och när matte såklart gör rätt! haha

2011-02-18 @ 08:56:01
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Fea

Taack ! :D Filmen kommer snart ^^ somnade innan carro var klar med den :( Fail !haha :D



Bra där ! Ja ska med rida ut idag. Galoppa över dom fina sommarängarna ba vettu !

2011-02-18 @ 09:52:50
URL: http://feaftw.blogg.se/
Postat av: janni

okej !! :) då vet jag! man ska göra det som fungerar bäst så det är väl toppen om det fungerar för er :)

2011-02-18 @ 10:58:54
URL: http://janniahlholm.blogspot.com
Postat av: Marie

Bara för att en sadelgjord är begagnad betyder inte det att den är "sliten, ful och ovårdad"

2011-02-18 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0