Barbackadressyr

Sandra kom ut och fotade mig och B när jag red dressyr barbacka. Gick så underbart bra! Är så lycklig över min fina tjej. Hon var verkligen sjukt trevlig att rida trots att det var lite snö på vissa ställen, alltså lite mer snö. Skritt, trav och galopp på 8 minuter. Skrittade av och skrittade fram typ 15min ute på vägarna där det var plogat. Hon var så otroligt fin i galoppen, jättetrevligt tempo utan att hon försökte öka. I traven var hon oxå skitfin, bara att jag tappade balans och råkade dra henne i munnen nåra ggr. Men hon överlevde, hehe. ;)

Kommer bild och
film ikväll, och denna gång är GALOPP med! (Har fått många förfrågningar om att lägga ut en film som innehåller galopp) Så here it comes. :-)

Tills dess, HAVE FUN! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu kan jag se din nya header ^^ Fiin! Har frågestund på min blogg! Så kom gärna in &ställ en fråga :D

2011-01-07 @ 19:50:36
URL: http://bjarbyspascal.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt att allt gick så bra! (Y)

2011-01-08 @ 05:11:58
URL: http://stallpaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0