Dressyr i paddocken

Red lite dressyr idag. Snälla M var gullig och följde med och fotade. Både med min kamera och hennes. :-) Provade rida i hoppsadeln med xvid + smala fish. Vart inge bättre än vid då, tror jag. Så får prova mig fram lite mer.

Gick super att rida
! Fy vad trevlig min älskade B är. Det har verkligen släppt, hon var så med på noterna. Prövade även en vänstergalopp, provade göra som sist, men icke. Så jag tog två högerfattningar, och efter dem så provade jag vänster igen, dock gav jag nästan bara tecken att gå framåt, och vips! så tog hon den!!! Kan säga att jag vart sjukt lycklig då. Och hon höll den 4-5 varv!!! Fatta. Hon är en stjärna, gud vilka kliv hon tar framåt.

Kommer strax lite bilder från min kamera, kommer fler när jag fått dom av M. Besök hennes blogg HÄR.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul! :) Tror du det är för att hon är mycket starkare osm det funkar bättre nu? Och kanske din rakhet nu med då? Fått schabraket ännu?

2011-01-28 @ 19:54:11
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0