Lösgörande

Red ut i skogen idag som sagt. Red lite lösgörande. Masserade henne innan ridturen och shit jag är så glad över hur fint hon lagt på sig över ryggen! :o Det är liksom platt rätt över ryggraden. Skitfin är hon!

Gick iaf bra att
rida. Jag var liiite irriterad så de blev lite småtjaffs bara, men det gick fint. Hon var verkligen sjukt fin mestadels och det flöt på hur fint som helst. Red mycket skänkelvikningar i både skritt och trav, och hon bara flöt fram jättestadigt och fint, speciellt i traven. Hon var dock tittig då det var mörkt och snön ramlade av träden i skogen hela tiden.

Är iaf supernöjd
med lillfisa.

Ena spännet på nya täcket, elr ja, karbinhaken hade gått sönder.. Men kände redan när jag fick det att själva metallen inte var att hurra för. Men det har jag löst nu iallafall så ingen fara! ;) Är iaf toppennöjd med det täcket i passform. Det är nästan lika bra som Bucaset hon har.

Kommentarer
Postat av: Lina Holmbom

Mina spännen rycker alltid. Brukar köpa lite kraftigare på hööks.Som inte går sönder lika lätt =)

2011-01-24 @ 21:08:27
URL: http://blog.skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0